martes, diciembre 9

BENVINGUTS SIGUEU TOTS....


Hi !!! Sigueu tots benvinguts...

Quí de vosaltres no va dir, ja fa temps: mòbil ?, jo no en tindré mai de mòbil...

Quí de vosaltres no va dir, ja fa temps: internet ?, jo no en tindré mai d'internet...

Quí de vosaltres no va dir (d'aixó, però, ja no en fa tant de temps): blog ? perquè collons necessito jo un blog ?; què coi es això d'un blog ?; jo no en tindré mai de blog...

Doncs bé, jo ja he passat en el seu moment per totes aquestes etapes i de totes elles me'n he tingut que desdir... de totes !!!

Així que aquest es el meu blog, un blog que eminentment serà esportiu (tot i els més de 51 "tacos" que ja arrosegan les meves cames).

Esteu tots convidats a entrar-hi... i a dir-hi la vostra. Els monòlegs son moooolt avorrits.

Endavant, paseu, paseu... !!!

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario