domingo, mayo 17

CORRENT CAP A LA PREHISTÒRIA …

Què us vaig dir ahir ? 47’30’’, no ?. Doncs, em vaig equivocar: 47’11’’ !!!
(la llàstima és que aquest ha estat el meu temps de pas pel quilòmetre... 9). Collons amb la Cursa de Cardedeu !. Massa exigent per a mi i les meves condicions (refredat, sense preparar-la be...).

L’ambient ha estat fenomenal, com en totes les curses “de poble”, de les que es fan “fora de Barcelona ciutat”. I el recorregut, doncs què voleu que us digui: els primers 5 quilòmetres i mig han estat, no ja de “falso llano” (tipo Paral·lel) sinó de “pujadeta constant” fins arribar a Sant Antoni de Vilamajor. I la proporció d'asfalt i de terra ha estat d’un 30-70. I de gent, tret de la sortida i arribada, un desert, gaire be ni un ànima.

La temperatura a l’hora de començar la cursa: uns 22/23 graus i sol de collons; està clar que hi ha corredors “tardor-hivern” i corredors “primavera-estiu” i que jo estic clarament en el grup dels primers (la calor em mata...); he acabat fos, com en cap de les curses fins ara.
En veure el meu temps de pas al quilòmetre 9, en el darrer quilòmetre “m’he deixat anar”, ja que poc més del que he fet hagués pogut millorar. Per tant, m’he retrobat amb un vell amic al que ja feia moooolt de temps que no veia en el crono lluminós: el puto 5 ! ja que -segons el meu crono- el meu temps final ha estat de 53’13’’ (que deixa ben a les clares com m’he “columpiao” en el darrer quilòmetre, fent-lo en uns patètics sis minuts...); aquest temps, si la memòria no em falla -i d’aquestes coses un se’n recorda- és el meu segon pitjor temps, tants sols superat -en patetisme- per la meva primera cursa el desembre de 2007, allà a la meva prehistòria com a corredor de curses de 10 quilòmetres.
Les Saucony -que, recordeu, no s'ha de llegir el mot en català- perfectes: ha estat el seu debut "en cursa"... i s'han ben lluït !. No, en serio, m'han anat força be, no en sont responsables del "èxit" d'avui...
Però, tranquils tots ... ja tenim la Lliga !.
Dos de tres... i ara, a esperar al 27 de maig (... i confiar en que l'Eto'o no llenci el penalty, si és que ens en xiulen un).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario