domingo, junio 14

CATA-CRACK …!!!

.
Aquest cap de setmana, res de córrer. Dissabte al matí, després de donar-li una pallissa al ping-pong al Miquelet a Sant Julià vaig sentir el ja clàssic dolor a l’esquena (però aquest cop al costat esquerra... ) així que ni una mísera carrera en tot el cap de setmana. Encara que, per carrera, la d’en Rossi i en Lorenzo aquest matí a Montmeló: encara que no t’agradessin les motos ha degut ser impossible no excitar-se/emocionar-se amb la darrera volta que han fet els dos, amb avançaments continus l’un a l’altra. Podeu veure-la aquí:


La propera setmana estic de viatge per Llevant fins divendres, així que al cotxe ja hi he deixat les meves velles Asics i en parell de pantalons, samarretes i mitjons; per cert, després de gaire bé “embogir” des de dijous al vespre pensant en què coi havia passat amb la meva bossa d’esport “desapareguda de casa sense haver-ne sortit de casa”, aquesta tarda en tornar de Sant Julià ha aparegut en un calaix de la calaixera de les bosses de la Marta (?); el misteri és cóm coi va anar a parar allà i qui coi la va desar allà.
Com que em feia aquest mal l’esquena, per la meva punyetera columna esbiaixada (jo soc el de l'esquerra) he anat al Club a fer una llarga sessió de sauna i jacuzzi per “estovar” la musculatura (apart d’embotir-me els meus habituals “Myolastan”, “Normulen” i el protector d’estomac); continuo pensant en que el que em provoca el mal d’esquena, per culpa de la meva columna desviada, és el anar en cotxe (doncs estic apanyat, amb els cinc dies de cotxe que m’esperen...).
No m’emporto el portàtil... així que descansareu cinc dies de mi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario