lunes, agosto 31

“XULERIES”, LES PRECISSES... !

.
Estava clar que dues sessions seguides fent la mateixa sèrie ja era massa avorrit per mi.
Aquest matí m'he “envalentonat” jo solet i m'he proposat a mi mateix una nova sèrie:
0,5 quilòmetres a velocitat 12,5 i 1 quilòmetre a velocitat 14...i així successivament fins arribar a completar els 10 quilòmetres; són, doncs, 6 quilòmetres a ritme 14 i 4 a ritme de 12,5 per a poder fer un esplèndid temps de 44'48''
Això, avui per avui per a mi, és una autèntica quimera !.
Però ho he provat sense por... i he fet dos quilòmetres; això vol dir que, per primer cop, he fet tot un quilòmetre seguit a velocitat 14 (a un ritme de 4'16'', molt fort per a mi), “emparedat” entre dos mitjos quilòmetres a 12,5. Com que esbufegava molt -i no estic per patir- he preferit deixar-ho per avui, plantejar-me un “afluixar” la sèrie, i fer avui exercicis de màquines pels braços i quàdriceps i peses als braços, acabant amb una llarga sessió d'estiraments.
D'aquí a poc més de 20 minuts s'estrena el Barça a la Lliga al Camp Nou (perquè no li possen, definitvament "Txabi's Stadium" ?); però jo avui no hi vaig: el meu cunyat m'ha demanat que li deixés el carnet per deixar-li ell a un alt directiu ianqui de la seva empresa, i no m'he pogut negar, així que el sentiré per las ràdio; però ja us avanço el resultat:
3-1
(veurem què passa, perquè per ser líders ja a la primera jornada hauria de ser un 4-1).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario