jueves, septiembre 3

AIXÒ NO VA BÉ...

.
...D'acord, he canviat (un cop més !) la sèrie: aquest cop la he fet, a més, amb desnivell 1 e “in crecendo”: 12-12,5-13-13,5 en trams de ½ quilòmetre cadascun...
...d'acord, fotia una calor espantosa al club...
...d'acord, m'avorreix un munt l'entrenament a la cinta...
...d'acord, l'esquena m'està fent la guitza des de dimarts, que em vaig fer algun tipus de contractura...
...d'acord, creia que estava en forma tot i haver deixat les vacances enrere (encara que crec que he guanyat "un quilet")...
...però la veritat és que estic bastant baix de forma. Em canso aviat, perquè m'ofego, em costa respirat (tinc el nas “taponat”) i tinc melangia de la competició !!! (... i de les sortides dels divendres amb els companys). Sort que d'aquí a un parell de diumenges arranca la temporada amb la Cursa del Poble Nou i, al següent diumenge, la Cursa de La Mercè.

Per cert que a la Cursa de La Mercè es produirà la primera trobada dels “COBARDES”(amb foto de grup inclosa). És un grup de gent, de runners: principiants, actius, ocasionals o “professionals”, que ens hem reunit virtualment al voltant d'una web (www.cobardes.org); fa un parell de dies ens van comunicar que ja tenien llestes les samarretes dels “Cobardes” i avui me l'he comprat (la rebré d'aquí a una setmana). A La Mercè hi aniré amb els runners del Club, però abans m'aproparé fins al lloc de reunió dels “Cobardes” per a fer-nos la foto. Ja la “penjaré” quan ens la passin.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario