martes, septiembre 1

HE VIST UN ÀNGEL !


Sí, els àngels existeixen; son dolços, angelicals (com no!), amb unes mans suaus, una veu encisadora, una mirada tranquil·la, càlida, relaxant... Sí, avui tocava dentista (higienista dental), i m'ha tocat un àngel. He sortit flotant d'allà. Mai, en tots els meus anys fent-me neteges bucals anuals m'havien tractat tant i tant bé estirat en la -en principi- cadira de la tortura. Però la Estefanía ho ha fet angelicalment. No he pogut menys que felicitar-la per la seva feina, tant per la feina en sí, com per com la ha feta. Un deu (10)!. (Centre Dental Agrupació MÚTUA, Pau Claris 102).
Tarda de soft-ràquet frustrada... No he trobat amb qui jugar (la Susanna s'estava “matxacant” a la sala i no tenia gaires ganes -ni forces- per jugar... però sí que ja hem quedat per dimarts que ve), així que he estat una bona estona pilotejant jo sol a la pista. I després m'he fet els meus bons 5 quilòmetres en bici, el darrer a molt bon ritme.
Sèrie, decisió final: seran sessions de 7 quilòmetres, però en “tirades” de 0,5 - 1 - 0,5 quilòmetres a ritme de cinta 12,5 - 13 i a 13,5 (i tornem-hi) que està molt més d'acord a les meves possibilitats físiques actuals, però anant forçant-me una mica per tal poder agafar una “velocidad de crucero” molt més enllà dels meus ensopits quilòmetres a ritme 12 de cursa. A veure què tal se'm dona aquesta sèrie.
Pla d'entrenament setmanal: (d'aquí a fi d'any al menys...)
* Dilluns – Sèrie de 7 quilòmetres.
* Dimarts – 5 quilòmetres en Bici i 4 partits de soft-ràquet.
* Dimecres – Sèrie de 7 quilòmetres (demà m'estreno).
* Dijous – Exercicis de força de cames, braços i abdominals.
* Divendres – Sortida amb els “runners”.
* Dissabte – A veure-les venir... o sauna, jacuzzi i abdominals.
* Diumenge – Sauna, jacuzzi i abdominals o .. a veure-les venir.
No està gens malament, no ?. A veure si puc mantenir aquest ritme, al menys, fins a fi d'any.
Siau !
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario