viernes, octubre 9

MIRA QUÈ BÉ …

.
… al final, el cop al peu sembla que quedarà en això: en un fort cop i prou, perquè avui ja no em fa gens de mal. Sí que tinc encara endolorit el turmell i m’he descobert un dolor muscular a l'alçada del sóleo, a sota del bessó de la cama esquerra, que també va quedar atrapat sota la moto; però només em fa mal si m’ho toco (per tant, en no tocar-ho, solucionat). El que em va fent encara la guitza és el genoll, a estones, perquè per exemple, pujo i baixo escales corrent i no me’n ressento ni em falla... però a estones tinc molèsties. Dimecres en sortirem de dubtes.
Aquesta tarda, fa una estona, he passat pel club amb la sola intenció de deixar-hi roba de recanvi a la taquilla ("reposar stocks" que en dic jo)... però en sortir i passar per davant del SPA no m’he pogut resistir i he entrat a donar-me una llaaaaarga sessió de jacuzzi; amb immersió a la pileta d’aigua freda en acabar (continuo creient que és el millor del jacuzzi: aquest contrast de l’aigua freda -molt freda- de pileta en sortir del jacuzzi d’aigua templadeta).

Definitivament, demà al matí cap a Sant Julià. Les peques es queden per aquí “guardando el fuerte”; tornarem diumenge a mitja tarda.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario