miércoles, noviembre 11

NO ANEM GAIRE BE...

.
Ahir vaig tenir sopar amb el meu amic Albert i la seva Jimena (es cassen aquest estiu), així que per anar just de temps, de passar pel club res de res. Per tant, el que vaig fer va ser sortir a córrer una estona pels voltants de casa, una “ruta domèstica mixta”: sortir per Sometents, baixar fins a la carretera d'Esplugues, creuar el Pont, baixar pel parc inferior i anar corrent per ell fins a pujar -també corrent- el llarg tram d'escales per tornar al carrer de casa. Em vaig sentir cansat, “ofegat” però aquest mini-circuit domèstic -aixó sí, fet dues o tres vegades seguides- és una molt bona sessió d'entrenament.

Avui, descans... l'endemà de la patacada del Madrid d'ahir, eliminat -un altra cop- per un segona B de la Copa del que te dije... FRACÁS és la paraula, digui el que digui ara en Florentino.
I el Barça ? Dons el Barça va fer 5 gols (els dos primers, en només 3 minuts, del “meu petit Bojan"), els mateixos 5 gols que el Madrid hauria d'haver fet per aconseguir el “milagro” en una nit plantejada sota el anomenat (i ja moooolt desgastat) “espíritu de Juanito”. Ja !.
I es que........... El Alcorcón no engaña !.
Per cert, la “rascada” a la cuixa està donant pas a un “moretón” de collons, que va agafant aquella varietat de tonalitats que passen del lilós, al blau marí, grogós... o sigui, un hematoma considerable i del que me'n ressento en córrer; veurem què tal evoluciona d'aquí a diumenge...
-.

No hay comentarios:

Publicar un comentario