lunes, noviembre 16

QUINA BRONCA....

.
... m'ha fotut l'Albert gaire bé només arribar al Club ! (avui tocava "recuperació activa", els meus ja habituals 10 quilòmetres en bici, els exercicis de força als braços i la sessió d'estiraments).
El motiu de la bronca?... les meves saunes i jacuzzis (que havia llegit aqui en el blog que feia els dies abans de les curses).
- "mai, mai, prenguis una sauna ni vagis al jacuzzi el dia abans d'una cursa, mai...".
I es que m'ha dit que, en cursa, el que necesito es masa muscular (mantenir el tó muscular) i "les aigües" el que fan és "estobar" aquest tó, la masa muscular; o sigui, tot el contrari del que jo creia que m'anava bé i que -precisament i, pel que es veu, de manera errónia- per això ho feia... Ves per on !.
Així dons, un dels meus "rituals pre-cursa" s'ha acabat.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario