viernes, noviembre 20

QUINA PALLISSA !

.
... i per partida doble; ahir finalment vaig anar al club: exercicis de cames (sentadillas, isquiotibials i quàdriceps) exercicis de braços i, per rematar-ho tot, unes “mini-sèries” a la cinta (sèries de 500 metres a 12 i a 14... durant dos quilòmetres, perquè en tota la setmana no havia corregut gens). Vaig acabar bastant cansadot, i ressentit dels isquiotibials i amb molèsties al bessó esquerra (amb continues rampes, que em duren fins ara...).

Però... avui era divendres i tocava (volia) anar a córrer amb els “runner's”. I m'han matxacat !.
Hem anat fins a La Creu de Pedralbes... però “con aditivos”: en arribar a la Font del Cervantes, a l'Albert se li ha ocorregut “fer unes sèries”... Ell i el Xavi han sortit “volant”, fent una sèrie de 1.000 metres a uns 3'40'' com a mínim. En Juan Carlos ho ha intentat, al seu ritme, i se'n ha sortit bastant be; i jo.... jo he fet el que he pogut.
Hem arribat fins a La Creu de Pedralbes i, de tornada, altra cop sèries; aquest cop me les he pres més en serio (o amb més ganes) i he fet tirades de 200/300 metres a (suposo) a 4'35''/4'40''... fins arribar altra cop a La Font i des d'allà i fins al Club, a bon ritme tots quatre junts.
Com diu l'Albert, avui en lloc de sortit a córrer hem fet un entrenament "qualitatiu".
Resultat: estic fos !.

I demà al vespre... el festorro del 60 aniversari d'en Nachete (... justament a la mateixa hora que, per la tele, estaran fent el Athlètic de Bilbao – Barça).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario