jueves, diciembre 3

LA IMPORTÀNCIA …

.
… de la correcte utilització dels signes en l’escriptura. Veureu.
Avui em tocaven analítiques i ecografia. Per aquesta última, quan vaig reservar l’hora, la noia em va anotar a la tarja-recordatori:

3 - 4 litres d’aigua, en dejú, abans de la prova...”.

Què enteneu vosaltres ?; dons el mateix que jo: beure entre tres i quatre litres d’aigua, tot i que t’estranyin tants litres d’aigua (o potser no era tan estrany per una ecografia de ronyons i de la bufeta, que és del que es tractava...).
I ara ve la importància dels signes: perquè no és el mateix (dins d’una frase o, pitjor encara, entre números) el signe “ - “ que el signe “ / ”. I, per tant, no és el mateix

“3 - 4 l. d’aigua”... que “3 / 4 l. d’aigua”;

perquè una cosa és parlar de prendre “3 ó 4 litres d’aigua”...
i una altra parlar de “tres quarts de litres d’aigua” !!!.

Tot i que no me’n he arribat a prendre més de 2 litres i poc més, ja podeu imaginar-vos com tenia la bufeta mentre la doctora m’anava passant l’aparell de la eco per la panxa i “el bajo vientre”...

Ja tenim a la Marta volant cap a Egipte. Després de deixar-la a ella i a sa mare a la T-1 de l’aeroport, m’he apropat fins al Club a fer una sèrie de quatre quilòmetres amb la cadència de 750 metres a 12 i 250 metres a 15; 750 a 12, 250 a 15... i així fins a completar els quatre quilòmetres. Una llarga sessió d’estiraments, una bona dutxa i cap a casa, que és on soc ara, abans d’anar-me’n a dinar a casa els pares per celebrar el meu sant.

I aquesta tarda, solet, me’n vaig a veure... “PLANET 51”.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario