jueves, diciembre 3

“MURPHY” EN ESTAT PUR

.
És una llei infalible aquesta d’en Murphy... Veureu.
Els auriculars del meu iPod “petit” no van; els havia dut, literalment, quatre vegades, quatre, i a la segona ja van fallar. Son d’aquells que el volum i el canvi de cançons es fan des del mateix cable dels auriculars; dons aquest matí, al club, cinquena vegada que els feia servir i... chash ! novament espatllats (es bloqueja el volum, no pots avançar o saltar cançons i, progressivament, es va abaixant el so).
Què he fet ? en sortir del cine anar-me’n a la FNAC (no vaig comprar l’iPod allà, però...); el primer intent de canviar-ho “pel morro” no ha funcionat, encara que m’han dit la frase màgica: “sí, es que aquests han sortit defectuosos la majoria...”; m’han donat la opció de “la clínica” del FNAC que hi ha a l’entrada de Diagonal, a la planta carrer. I és aquí on l’espavilat d’en Murphy ha aparegut: se’ls ha posat l’encarregat ... i els malparits funcionaven correctament !. Els hem parat, els hem tornat a engegar... i cap problema. Hem verificat fins a quan em durava la garantía (s’activa aquesta quan dones d’alta l’aparell al sistema d’Apple) i encara tinc fins el 10-10-2010 (difícil de que se’m oblidi). Així que me’ls he endut altra cop, a l’espera que tornin a fallar (perquè, si el tècnic no verifica que no van, no en poden demanar uns altres a compte del període de garantia); veurem.
PLANET 51: molt ben feta... però totalment prescindible ( i ho sento).
.

1 comentario:

  1. Si entres en la web d' Apple, allí pots enviar la teva incidència amb el numero de sèrie de l'Ipod, vindran a recollir-te els auriculars i en pocs dies t'envien uns nous. És el que té de bo la garantia Apple, són ràpids i eficaços, passa de la Fnac!

    ResponderEliminar