miércoles, diciembre 30

NI DE CONYA…!!!


Si estiguéssim a Sevilla… o si en lloc de desembre fóssim a Setmana Santa... o si en lloc de “runners” fóssim “penitentes-costaleros” d’una Confraria... potser, i només potser, em posaria la samarreta -aquesta al·lucinant samarreta morada- que ens han donat per córrer la Cursa dels Nassos de demà.
Però no ens trobem en cap d’aquests tres supòsits, així que ni en conya “voy a ir de morao” a córrer la cursa (és mes lletja "al natural" que en aquesta foto, us ho juro...). Amb la temperatura de conya que ens està fotent (exagerada per l’època, 20 graus aquest matí !) demá correré amb la samarreta “naranjito” dels runners del Club, sense mànigues. I d'anar amb malles llargues, rés de rés: amb el culotte curt negre, com sempre (només he corregut amb malles llargues una sola cursa: la primera, la dels Nassos 2007).
Hem quedat amb l’Albert (i la resta de la colla) al pàrking del costat del Pavelló de la Mar Bella. Jo aniré fins allà en moto i deixaré dins del cotxe de l’Albert el casc, la jaqueta i el xandall perquè, en acabar la cursa, tots ens trobarem allà mateix altra cop per fer la copeta de cava i les fotos de rigor post-cursa i desitjar-nos bon any.
Sensacions per demà ? Contradictòries. Si se’m “desembussa el nas” i m’ho prenc amb calma a la sortida, crec que podré rebaixar els 47’58’’... i si és possible, apropar-me als 47’30’’. Per altra banda, em noto com cansadot, amb les cames “pesades”; però espero que, com em passa sempre, en arribar a la línea de sortida i veure'm rodejat de corredors tot esperant el tret per arrancar a córrer, tot això s’oblidi i la cursa em surti com espero.
Curiós el meu recorregut “bumerang” o “bucle” -previ i post cursa- de demà per la tarda:
Des d’Esplugues, encara al 2009, cap a la zona Diagonal Mar (per córrer la Cursa); en acabar, tornar cap a Esplugues (a recollir a la Marta), per altra cop anar-me’n cap a Diagonal Mar (pel sopar de fi d’any a casa d’en Nacho) i novament de retorn cap a Esplugues, però ja en ple 2010.
.

1 comentario:

  1. Doncs jo la samarreta la trobo molt bufona, m'agrada el color i no en tinc de màniga llarga....

    A nosaltres ens passa exactament el mateix, tenim una festa de cap d'any a casa d'uns amics que viuen al davant de Diagonal Mar i després hem de tornar cap a Sant Just per recollir el Pol i el menjar que portem a la casa.

    Ens veiem demà i molta merda per tots!

    ResponderEliminar