miércoles, enero 13

COM AIXÒ SEGUEIXI AIXÍ...

... em sembla que tornaré a veure el 5 al crono a la Cursa de San Antoni.
El isquiotibial de la cama esquerra continua donant-me guerra, i m'afecta també a la natja; però la molèstia al isquio “s'ha desplaçat” cap avall, cap a la part baixa de la cuixa, una mica per sobre de la part posterior del genoll. I, per acabar d'arreglar-ho, el nas comença a “gotejar” altra cop, dificultant el respirar bé.
Tot i així, avui “m'ho he currat” de valent, tot i l'esforç de la sèrie ràpida d'ahir i la molèstia a la cama; i és que, amb l'excusa d'estrenar el flamant tallavents negre, en lloc d'anar directament al Club el que he fet ha estat anar cap a casa, m'he canviat de roba, m'he posat “calça curta”... i me'n he anat corrent fins al Club; he entrat, he xarrat una estoneta amb l'Albert... i altra cop corrent fins a casa, però acabant fent-t'ho per la variant “del parc del costat de casa”, i això vol dir que ho he acabat pujant a la carrera els 40 esglaons que hi ha fins arribar a dalt del carrer de casa. Total, uns 5 quilòmetres mal contats. Avui, per tant, els estiraments m'ha tocat fer-los a casa.
Falten uns 5 minuts per acabar el partit a Sevilla i anem 0-1... a veure cóm acaba això.
S'ha acabat: 0-1... i eliminats de la Copa.
Tranquils... no pasa rés: només en podrem guanyar 5 aquest any !
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario