jueves, enero 14

ENCARA QUE NO EM RECONEC NI JO MATEIX A LA FOTO...

.
... avui m'he castigat els abdominals. En principi només havia anat pel Club per córrer una estoneta, per agafar una mica més de fons de cara a la cursa per d'aquí a 10 dies; però quan portava poc més d'un quilòmetre a la cinta ha començat la classe d'abdominals del Albert... i cap allà que me'n he anat. Està clar que tot i que m'està costant, sembla que he aconseguit trencat amb “l'abúlia” que arrossegava, he tornat a encadenar tres dies seguits, com abans de Nadal.
Tinc un presentiment pel sorteig del Euromillón de demà al vespre... com sempre. Espero, però, que la realitat final no sigui... la de sempre !.
I aquesta "collonada" dels Jocs Olìmpics d'hivern del 2022 ?. Aquest Hereu està ben sonat !
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario