jueves, enero 14

JA ESTÀ BÉ DE TANTA PLUJA, NO ?

.
Ara que sembla que ja ha passat el “fred violent” que va fer dies enrere, ara plou dia sí, dia també... i per tant haig d’anar en cotxe amunt i avall... amb el que m’agrada !.
Avui, sense mirar abans el dia que feia (i oblidant-me del part meteorològic que van donar ahir al vespre al TN):
-he baixat al pàrquing,
-he tret el "pitón" de la moto,
-m’he posat el Buff,
-m’he posat els guants,
-m’he posat el casc,
-m’he cordat de dalt a baix el jaquetó,
-m’he pujat a la moto,
-he enfilat la sortida del pàrquing,
-he creuat la porta de sortida,
-he pujat per la rampa i...
...cap enrere: plovia.
Així que, mitja volta i:
-baixa de la moto,
-descorda’t el jaquetó,
-treu-te els guants,
-treu-te el casc,
-treu-te el Buff,
-posa-li el “pitón” altra cop a la moto,
-obre el cotxe,
-deixa el jaquetó al darrera,
-puja al cotxe...
...i tornem-hi, que no ha passat res (amb lo poc que costava haver mirat per la finestra abans de baixar al pàrquing...).

Y lo dicho... estem fora de la copa del que te dije; però ho varem fer de manera mig digne; m’explico: només és “mig digne” perquè varem llençar la primera mitja part; sí, d’acord, a la segona part ho varem brodar... però els miracles de darrera hora cada cop ens costaran més, i ahir no va poder ser (collons amb en Palop, quin partidás el paio... !).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario