lunes, enero 11

MOTO, NEU, FRED….


...aquesta és una molt mala combinació.
No, no soc jo el de la foto (la meva és una Triumph-Speedmaster del tipus “cruiser, per rodar tranquilet -perquè ja tenim una edat- i no una “canyera” japonesa com aquesta); ni avui m’he trobat neu pels carrers (només em faltaria això) però deu n’hi do el fred que fotia aquest matí cap a les vuit i mitja al polígon de L’Hospitalet on m’ha tocat arrancar el dia !; i no he arribat al despatx fins als voltants de dos quarts de dotze, així que he anat “calentet” una bona estoneta (avui fred, però lluint un sol radiant tot el matí, potser per compensar...).
En sortir aquesta tarda toca “posar-se les piles” amb el tema d’agafar el ritme i la forma de cara a la meva particular TT (“triatló-txabierina”) com son les curses de Sant Antoni, Mitja Granollers, Marató Barcelona d’aquí al 7 de març. A veure quina una ens muntem amb l’Albert perquè la cosa no em quedi gaire patètica.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario