sábado, marzo 20

AIXÒ JA ES DEMÀ !

Fa només uns minutets que ha entrat la primavera. I d’aquí a poc més de 14 hores arrancaré a córrer la meva quarta mitja marató, la “del Maresme” que li dic jo. Fa poc més d’un any em vaig estrenar, precisament amb aquesta, en la distància dels 21 quilòmetres i 97 metres. I com l’any passat, avui em fa mal tot:
- el piramidal de la cama esquerra,
- els dos genolls,
- el turmell esquerra i
- la musculatura de la part frontal dels bessons.
Espero i confio en que, com sempre, en arrancar a córrer tot això se’m passi (o sigui només una lleu molèstia); per demà hi ha previst núvols i potser algun plugim, que preferiré abans que la forta calor que vaig passar l’any passat.
M’acabo de comprar a la botiga “esportíssim” ( http://www.esportissim.com/ ) uns gels energètics Squezzy (sabor llimona i maduixa) i un cinturó elàstic per enganxar-hi el dorsal com un “pofessioná” (s’han acabats els punyeters “imperdibles” i el tenir que foradar les samarretes); el cinturó porta també peces elàstiques per poder-hi portar els gels; a veure si soc capaç d’una vegada de beure anant corrent, cosa que avui per avui encara em costa un munt. A la botiga m'he trobat al Pau i a la Carolina, emprovant-se/embotint-se (en Pau) un neopreno per a les seves triatlons.

Per cert, els “Tri-banda” ja són “equip oficial federat” a la Catalana de Triatló.

No hay comentarios:

Publicar un comentario