viernes, marzo 19

HO HE ACONSEGUIT !!!


… i això que no era gens fàcil; però ja sabeu, quan jo m’hi poso, m’hi poso:
NO HE ENCERTAT NI UN DELS ENCREUAMENTS DE QUARTS DE FINAL DE LA CHAMPIONS ...!!!
Crec, però, que no hem sortit gaire mal parats: l’Arsenal (amb tots els meus respectes) ens el podem “empassar” sense gaires complicacions (encara que crec que, allà, perdrem per 1-0... ens va la èpica, què voleu fer-hi) i després ja veurem si “ens posen a taula per cruspir-nos” a l'Inter o als russos del CSKA. A l’altra banda del quadre, sembla clar que passarà el Manchester (però ojo amb els Van Gaal boys); i del duel fratricida entre gabachos qui sap qui en sortirà viu dels dos (tant me fa...).
Així, i com en el “cuento de la lechera”, el 22 de maig, i al Santiago Bernabéu...
Manchester United – Barça ”.
¡ Toma ya !.
He fet bondat. Vaig dir que dimecres i dijous descansaria i ho he fet; i vaig dir que avui divendres “estiraria una mica les cames”... i també ho he fet: després de dinar -tard- a Palafolls, he baixat directament al Club i m’he ficat a la sauna i al jacuzzi uns tres quarts d’hora (sí, ja sé Albert, em vas dir que no ho fes abans d’una cursa, però estava molt engarrotat) i després he fet uns 6 quilòmetres en bici i una llarga sessió d’estiraments... i cap a casa. Abans, m’he reservat ja hora per dilluns a la una perquè la Lourdes se’n ocupi de les meves pobres cames “post-mitja marató” (tinc festa dilluns).

... i en Murphy s'ha tornat a aparèixer: tinc el far dret del cotxe “tocat” i s’ha de canviar sí o sí (... te tota la pinta d'uns 450 euros +/-); doncs bé, avui se m’ha fos la bombeta del far... esquerra.

Em vaig regalar ahir "Hijo de la luz y de la sombra", volum II d'en Serrat de poemas de Miguel Hernández; diguem que "... ja m'hi acostumarè", però a les primeres audicions l'he trobat fluix, molt fluixet, sense "chispa" en les músiques (de les letres no en parlo, perquè estan realment be, venint de qui venen; però les músiques...)
.

1 comentario:

  1. Txabi, mucha suerte en la media mañana!.
    Con tanto entreno creo que bajarás de los 1:50, sobre todo si sales tri-tranquilo los primero kilómetros.
    Juan Carlos y yo salimos a 5 mins/km en Granollers, y nos fue bién. Quizás sería un poco lento para esta cursa ya que supongo que no tiene tanta subida, pero aún así vale la pena ir tranquilo los primeros 5 kms como mínimo.
    Bueno, dentro de 24 hrs miraré tu blog a ver cómo ha ido!

    ResponderEliminar