miércoles, marzo 24

VES PER ON ...

... ara resulta que el meu casc, com les compreses, tenia ales... (i jo sense saber-ho). Igual no em vaig fixar en comprar-lo i realment era un AGV model "Astèrix el gal".

Doncs això deu ser perque avui, en acabar el partit del Barça (2-0, partit aburridísim contra Osasuna) arribo a la moto i... tachan !!! els casc habia "volat": algun fill de la gran puta, amb una "cizalla" -i no petita precissament- ha tallat el cable d'acer amb que l'habia lligat -com sempre- al manillar. Ja és el segon casc que em "vola" en dia de partit al Camp Nou.

Té collons la cosa; avui, des de Diagonal/Marina i fins a Diagonal/Corte Inglés -entre un quart de vuit i les vuit menys deu- només he vist UN urbano en tot el trajecte; UN. Vigilància "zero".
Quan he arribat a la moto i he descobert lo del "casc amb ales", me'n he anat cap a un dels dos urbanos (una urbana, per a ser més exactes) que hi había i li he dit:
- m'han fotut el casc... què faig ara ?.
Alucineu amb la resposta:
- Si, pasa molt sovint per aquí els dies de partit... (?).
... i s'ha quedat tan ample la tia. I, a sobre, ha afegit:
- Jo de vosté no m'arriscaria ara a agafar la moto sense casc...
Sí, tranquils, no us preocupeu, m'he mossegat la llengua... perquè n'hi habia per escanyar-la !.
Operació "Camino del Bernabéu"...
Amb l'emprenyamenta que porto a sobre, els quilòmetres de turno d'avui els faré virtuals; com que portava superávit d'ahir, només "en faré" 7,631 ... i ja en portem recorreguts 38,728. Ja falta menys ( 571,272 quilòmetres) per arribar-hi !.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario