jueves, abril 8

LES MEVES NOVES ASICS

Avis per a navegants: Hi ha una “botiga-mega-chollo” a Via Augusta cantonada amb Amigó (es diu MATCH) que tenen unes súper-ofertes en sabatilles esportives. Me la ha descobert en Per aquest matí.
Val, sí, d’acord, no hi han tots els números de tots els models (oi que no, Marco ?), però si teniu la sort que jo he tingut, val realment la pena. Aquestes són precisament les Asics que li vaig encarregar a la meva sogre dies enrere quan va estar a Miami de vacances i que no em va trobar. Són les Asics Gel Nimbus 10. El seu preu, 150 €; les marcaven d’oferta a 105 €... però jo els hi he "aixecat" per 90 €.
"L'estrena oficial"... a la Cursa dels Bombers, d'aquí a deu dies.
Si finalment us decidiu a anar a MATCH, pregunteu per en Sergi, a la planta baixa (és molt bo el paio, apart de ser un expert “en peus”... el reconeixereu de seguida, perquè fot gaire bé dos metres).
Amb les meves noves Asics me’n he anat -tard com sempre- cap el Club, però no a estrenar-les (ja que demà vull tornar a sortir -amb elles- a córrer amb els nois, com ja fa dies que no faig els divendres). El que sí he fet ha estat 15 quilòmetres en bici en poc més de mitja hora (...quilòmetres “reals”, que no “virtuals” aquest cop, Joan) i he acabat amb la necessària sessió d’estiraments i uns quants abdominals.

Objectiu: “Camino del Bernabéu”
Amb un “bonus” aconseguit per demà de 5,318 quilòmetres... ja en portem recorreguts un munt, i només ens en queden ja 413,552 per arribar a veure La Cibeles.
.

2 comentarios:

  1. Mmmm, ens hi haurem de passar ...
    I tranqui que no et tindré en compte tanta virtualitat. Proposo un plus quilomètric per cada pilota que recullin dissabte del fons de la porteria. Al cap i a la fi, això també és una cursa de desgast ... psicològic. ^^

    ResponderEliminar
  2. Eso está hecho ! (possem.... 25 quilòmetres per gol ?)

    ResponderEliminar