viernes, abril 9

SORTIREM A LA FOTO !!!


Ves per on, m'han escollit per formar part de la foto-mosaic que es farà pels Campionats d'Europa d'Atletisme de Barcelona 2010 aquest estiu (dec ser el "cupo" de la tercera edat que necessiten cobrir...); la cita és per aquest dissabte vinent, dia 17, al Estadi Olímpic de Montjuic. Ja fa temps em vaig fer “voluntari” i... m'ha tocat. Hi haurà foto, festa, jocs. Be, hi anirem, a veure en què acaba tot. Però té bona pinta.
Avui he complert. Me'n he anat al club passades les 6 de la tarda i hem sortir a córrer per Collserola, per la Carretera de les Aigües que, com sempre, ha estat genial: córrer per aquest indret és quelcom únic, amb tot Barcelona als teus peus en caure el sol. Hem acabat arribant fins a la font (10 quilòmetres i...), passat “la passarel·la” a l'altra banda de la carretera. I he corregut tota la estona a un bon ritme, sense “deixar-me anar” com faig sovint. Ha estat un bon entrenament (“progresiu”, que diu l'Albert) per preparar la cursa dels Bombers del proper diumenge. He estrenat les noves Asics i, com sempre, ens hen de donar una mica de temps “per anar-nos coneixent”; però “la primera impressió” ha estat força bona; també he corregut “amb els mitjons llargs” i ha estat una agradable sorpresa: ni notava que els portava, que era el que més em preocupava pel tema de la opressió als bessons. Els hi donaré més oportunitats, però no crec que sigui a la dels Bombers...
I pel partit de demà ?. El meu pronòstic -ambiciós- torna a ser de 1-3.
Tinc confiança en que la desmesurada obsessió d'en Ronaldo per fer-nos -per fi- un gol, el porti a voler-s'ho fer tot ell solet... oblidant que el futbol és un esport d'equip i que aquesta és -precisament- la clau del èxit d'en Messi: el estar rodejat per tot un equip, un gran equip (... i si no, que li preguntin a Maradona quan en Leo juga amb la selecció argentina!).

Objectiu “Camino del Bernabéu”:
Correguts avui una mica més de 10 quilòmetres (deixem-ho en 10), ja només ens en queden 403,552 per arribar-hi. I farem encara més curt i més ràpid el camí seguint una idea aportada pel meu company d'asfalt, en Joan: “penalitzarem” als merengues amb 25 quilòmetres per cada gol que els hi fotem demà al vespre. Si l'encerto, demà “correré” a compte d'ells 75 quilòmetres !.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario