viernes, mayo 28

“ SIESTEANDO “….

.
Ahir dijous vaig tenir un dia atrafegat de feina i no vaig fer res (ni gimnàs, ni sortir a córrer). A més, venia dels 6,6 quilòmetres per la Diagonal de dimecres i estava "tocat".
I avui estic “perro”, sense ganes de fer res (serà el temps...).
Per demà dissabte hi havia prevista (des de fa mesos) una sortida amb els companys del despatx (amb dones/marits i nens, no t’ho perdis) però que per “problemes d’agenda” d’un parell ho hem tingut que ajornar fins el setembre. La idea era anar fins a Sant Julià de Vilatorta amb els cotxes i des d’allà -a peu, els que poguessin- pujar per la carena fins al Santuari de Puiglagulla, quedant-nos allà a dinar. Aquest és el mateix recorregut que faig -dia sí, dia no- a l’estiu, pujant-hi caminant a bon ritme (en uns 55 minutets) i baixant corrent (en 40 minutets) fins el dia en que em foti de cap i em trenqui algun ós; sempre vaig tot sol, sense mòbil i sense identificació... Boig !.
Diumenge toca “penitència”, la meva penitència particular: córrer la Cursa de El Corte Inglés. 58:08 va ser el meu temps de l’any passat (són 11 quilòmetres, en lloc dels habituals 10); en tot cas, un molt mal temps tot i tenint en compte que pel mig hi ha la llarga pujada fins l’Estadi de Montjuic. Espero no passar de 54 minuts aquest cop (al menys, aquest és l’objectiu de sortida...). En principi coincidiré amb “els noruecs trotadors” i amb en Joan... o als menys sé que els quatre estaran per allà a la sortida.
Per animar-me, i "deixar de fer el perro" per casa, ara mateix sortiré a comprar-me una samarreta tècnica "de les de tirants", perquè s’espera força sol i molta calor per diumenge (la temperatura i les condicions que a mi més m’agraden per córrer... !).
Si no ens posem d'acord per Berlín (fer-nos tots quatre una samarreta idèntica), aquesta serà també la samarreta que portaré a la Mitja Marató de Berlín.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario