miércoles, mayo 19

TOI FUNDÍO... !


He complert; avui és dimecres i "tocava" sortir a córrer per fora. Si dilluns van ser un "duriyos" 6 quilòmetres, avui han estat 8,2 quilòmetres a un bon ritme (en 43 minutets), des del club i fins el rentat de cotxes de la carretera d'Esplugues i tornar. Però he acabat fos i, ja quan anava cap a casa, amb el bessó de la cama dreta ben "tocat", amb un dolor desconegut per a mi fins ara: sembla un "amago" de rampa, però no. El tinc dur, adolorit, gaire bé és com un trigemin en lloc d'un bessó !... Abans d'anar a dormir em prendré un “Myolastan”, perquè això té tota la pinta de "rampa traicionera a media noche".

Està guanyant 0-1 el Sevilla la final de la Copa del Rey; veurem cóm acaba... però jo ja ho veurè demà quan em llevi, perquè ara mateix me'n vaig a "clapar".
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario