martes, junio 1

AHIR VAIG FER “CAMPANA”…

.
Normalment, els dilluns, dia “post-cursa”, és dia de “recuperació activa”... i ahir me’l vaig passar pel forro. Així que avui, a recuperar.
L’experiència, la mala experiència, de diumenge em va fer veure -un cop més- que córrer ja corro, ja; el que passa és que no tinc potència de cames. I és per això que quan la cursa és "cara amunt", jo "me’n vaig avall". Per tant, avui el que tocava era tornar a recuperar els oblidats exercicis de reforçament de cames... i això és el que he fet (he acabat bastant fos, també ho haig de dir). Però “d’aquí a Berlín” no els puc deixar d’anar fent, perquè no en tinc ni idea del perfil del recorregut (encara que diuen que és una Marató “per fer marca”, o sigui, bastant planera); però no me la vull jugar, així que seguiré insistint amb els exercicis de reforçament al gimnàs; i, a nivell domèstic, tornar a pujar i baixar corrent -tres o quatre cops- els 75 graons de les escales del parc de costat de casa (que em deixa els quàdriceps ben tocats, tot cal dir-ho...).
Sorpresa ! (agradable, per cert): encara que se les han vist i desitjat fins a ultimíssima hora, l’equip d’en Agustí Benedito ha aconseguit reunir les signatures mínimes necessàries per a proclamar-se també com a “candidat” a la presidència del F.C.Barcelona, juntament amb els ja esperats Rosell, Ingla i l’inefable “perrito faldero d’en Laporta”, en Jaume Ferrer. La cosa es decidirà doncs “a quatre bandes”; veurem ara cóm i qui “arrima su ascua a la sardina d’en Benedito” (és una llicència poètica, no una imatge gràfica...), perquè igual -al final- la cosa només va d’uns poquets vots a favor d’un o del altre. Vallbi... bona feina !!!.
El incommensurable equip de bàsquet del Barça ja espera rival per a la Final de l' ACB, després del 3-0 definitiu signat avui enfront l’Unicaja.

I en Federer ha dit avui adéu, en quarts de final, a Roland Garrós, el que li dona “chance” a Rafa Nadal per esgarrapar-li un bon grapat de punts... si ell no falla, és clar.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario