sábado, junio 12

ALARMA CONFIRMADA...


Sobre tot, a la cama esquerra: el dolor a la “cintilla iliotibial” definitivament s'ha despertat. Ahir al vespre, i després de molt de temps, em vaig prendre un antiinflamatori per veure si la cosa era només un “amago temporal” i afluixava... però no. El dolor torna a estar aquí, estabilitzat, però hi és i -pel que sembla- no és només a la cama esquerra. Tot i que “lo que me pide el cuerpo” és un descans de 2/3 setmanes, demà al matí -sense forçar- me n'aniré a córrer per la Carretera de les Aigües però aquest cop amb “variant Marta” perquè crec que la he convençut perquè m'acompanyi i pugem fins allà dalt tots dos amb el cotxe i portant dins la bici plegable: jo faré el meu recorregut habitual per la zona corrent.... i ella “bicicletejant” fins on pugui. I a veure cóm reacciona el genoll.
I per la tarda... a votar !. Crec que en Benedito donarà la sorpresa, ja ho veureu.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario