martes, junio 22

JORNADA DE RELAX...

.
...inicialment volía sortir a córrer una estona amb en R. (el tenim "d'okupa" a casa, perquè está fent un curs de formació de la feina a Barcelona); però en arribar a casa, ell també hi ha arribat al cap d'uns minuts... de córrer, precissament. Així que "m'ha fotut mandra" i m'he quedat a casa tranquilament (a sobre, tinc avui una lleugera molèstia a la punyetera "cintilla"). Demà ja veurem què fem, però "pinta xungo", perquè és verbena de Sant Joan i em sembla que "em toca teatre i soparet" amb la Marta.

Ahir, després de més d'una setmana d'haver començat, vaig veure el primer partit del Mundial de futbol de Sud-àfrica, el partit de "la Roja" (2-0 contra El Salvador.... ay no, contra Honduras, amb 2 gols del nou "culé" Villa, que a sobre va fallar un penalty i va llençar un xut al pal...). Jo encara estava "verge" de partits "mundialeros" però, segons les cròniques, no m'he perdut rés fins ara: partits avorrits i sense gens de "chispa", apelant tots al "resultadismo" (França, la vigent sots-campiona del món, ha dit avui adéu al Campionat, precipitada però previsiblement, en perdre també contra els sud-africans...).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario