jueves, julio 22

ENTRADES: JA EN TINC MÉS ... !!!

A veure Marco, Joan i Belén: si jo us dic que intentaré aconseguir més entrades “by the face”, és que jo aconsegueixo entrades “by the face” (aquestes noves dues entrades me les ha cedit/donat/regalat/ofert una de les companyes voluntàries de “banderes”). Així les coses, son QUATRE les entrades de tres dies que tinc per vosaltres, a saber (i previ sorteig):
1 per la Belen (porta 4, sector 117 – fila 20, seient 3)
1 per en Marco (porta 4, sector 117 – fila 20, seient 5)
2 per en Joan (porta 4, sector 117 – fila 20, seients 19 i 21)
Si és que a sobre estareu tots juntets. I no arrugueu el nas perquè siguin de fila 20: per sota d’aquesta fila “no ves un pijo”, perquè les tanques dels sponsors no deixen veure res.
Ara, a veure com us ho feu per a tenir-les a les vostres mans. Ja em direu. Recordeu que son pels dies 27, 28 i 29; apart de sèries classificatòries, podreu veure les finals de:
27: pes (D) i 10.000 metres (H)
28: disc (D), longitud (H), martell (H), 10.000 metres (D) i 100 metres (H)
29: altura (H), triple salt (H), javelina (D) i 100 metres (D)
(i possiblement em veureu més d’un cop hissant les banderes: en aquests tres dies hi ha 10 lliuraments de medalles, sempre a la tarda/vespra).
Avui hem fet el segon assaig, i tot està encara bastant “embastat”; mai hi som tots els voluntaris que hi hem de ser i així no hi ha manera; a sobre, dissabte hi havia previst “assaig general” i ningú no en tenia ni idea, així que no han avisat a ningú i seran quatre gats i sortirà tot com sortirà (jo, a sobre, no hi puc anar, perquè tinc una boda a l’Empordà). Diumenge hi ha previst un “simulacre” de curses al Estadi, amb lliurament de "medalles" i hissar banderes... creuem els dits perquè tot surti be.
.

4 comentarios:

  1. Gràcies, gràcies Txabi, ets un sol, estic molt contenta!!!!! Yupiiii Avui vens a la Carretera de les Aigües? Correrem una mica i celebrarem la fi de temporada prenent-nos unes canyes a Pça Mireia. Si vens, porta'm l'entrada i sino te la passo a buscar on i quan tu vulguis

    Ets el meu heroi by the face!!!!

    ResponderEliminar
  2. TXABI for president!

    Ara només falta que no pengis les banderes de l'inrevés i generis una crisi internacional!

    ResponderEliminar
  3. JOAN,
    D'AIXÒ EN POTS ESTAR BEN SEGUR... AHIR LA POBRE BANDERA DE SANT MARINO VA PUJAR 2 DELS TRES COPS CAP PER AVALL I AL INREVÉS; SORT QUE L'ÚNIC ATLETA "SANTMARINÉS" NO GAUNYARÁ RÉS !.

    BELEN, JOAN:
    JO US DEIXARÉ LES VOSTRES ENTRADES, EN DOS SOBRES ALS VOSTRES NOMS, A LA RECEPCIÓ DE CAN MÈLICH A PARTIR D'AVUI DIVENDRES A LES 3 DE LA TARDA.

    JO TINC ASSAIG AVUI DIVENDRES, AIXÍ QUE "DE CERVECITAS DE DESPEDIDA, VA A SER QUE NO...". BE, EL QUE ÉS SEGUR ÉS EL PODER VENIR A CÓRRER; PERÒ A LES "CERVECITAS" IGUAL SÍ QUE HI ARRIBO.

    ResponderEliminar
  4. He aconseguit fer-me amb un CD amb “l’himne de Riego”, per si a algun espaÑol si li ocorre per casualitat guanyar en alguna de les especialitats i així poder donar “el cambiazo” just abans de que soni l’himne pels altaveus del Estadi, tal i com ja va passar fa anys a Australia, a la Davis, amb aquell famós “trompetero” ; per cert, si tens una “estelada” que et sobri, me la fas arribar i podria fer-la pujar també mentre soni “en Riego” (tot això és conya, és clar, però... tindria el seu què, no ?).
    I ara que ho penso (i això ja no és conya) tindrem que estar pendents del plasta d’en Jimmy Jump, que aquest cop “juga a casa” !!.

    ResponderEliminar