martes, noviembre 16

SI JO DIC...

... “Me Retiro”, és que Me Entreno en el RETIRO.

Avui, després de més de 660 quilòmetres en cotxe, passant per Las Rozas (no, a veure a “la Roja” a la seva Ciutat Esportiva, no) he arribat als voltants de les set a Madrid; cap al hotel, desfer maletes... i sortir a córrer pel Retiro, que el tinc a uns cinc minuts caminant del hotel.
Segons un runner "lugareño" amb el que he parlat, he acabat fent -per dins del parc- els 4,100 quilòmetres del seu perímetre. Molta, molta gent corrent pel parc...
Són gaire bé les nou i ja estic sopant -i escrivint- a un “La Tagliatella” que també està al costat del hotel (hotel que, per cert, no té connexió wi-fi gratuïta !); precisament dijous aniré a veure al gerent d'aquesta cadena de restaurants (són clients nostres).
Demà dia intens per Madrid, amb cloenda a darrera hora de la tarda al Col·legi d'Economistes per anar a una conferència de “Prevenció de Blanqueig de Capitals”; i una mica abans d'aquesta conferència -si es que finalment podem “quadrar agendes”- faré un cafetonet amb una extraordinària (literalment) bloguera madrilenya (mare, lectora insaciable, devoradora de llibres, nedadora incansable “en piscina poligonera” i, des de fa poc, també runner... i boja per en Bruce i per tot el que envolta a la Segona Guerra Mundial).
Camí del hotel crec que he vist abans que hi ha un forn-cafeteria amb wi-fi  free... faré allà el cafè i intentaré conectar-me per tractar de penjar això.
Ja hi soc, i ho penjo.
Me'n vaig a clapar, que estic fos.
.

1 comentario:

  1. Jo...no había visto esto..soy un desastre.

    Gracias...eres más majo....

    Fue un placer..de verdad.

    ResponderEliminar