jueves, noviembre 18

TARDOR A MADRID...

Amb desigual sort amb els contactes de feina, van passant els dies aquí per Madrid.

És curiós el munt de diferències que hi ha entre un lloc i un altra, però n'hi ha una que sempre m'ha sobtat: les calefaccions.
Aquí a Madrid, pel que sembla, el tema de les calefaccions a les cases es quelcom “comunitari”: la comunitat decideix quin dia s'engega la calefacció a TOTES les vivendes del bloc (deu d'haver-hi una “caldera comuna”)... i, faci fred o calor, entres a les cases i/o despatxos i trobes la calefacció encesa, i ben encesa; i això que estem a començaments de tardor i jo vaig per Madrid amb la jaqueta i encara no m'he posat en cap moment el tres quarts (... “es que ya hace mucho frio”, es justifiquen). Què fotran al gener ?.

Ahir, en arribar al hotel en acabar la jornada i després de la sessió al col·legi d'economistes, vaig decidir tornar a casa avui dijous al vespre; fins i tot vaig dir a l'hotel que marxava i vaig anular la reserva d'habitació per aquesta nit; però avui, en llevar-me, me n'he adonat que això representava sortir de Madrid cap a les set de la tarda (que és quan preveig acabar) i arribar a Barcelona cap a les 3 i pico, i conduint de nit tota l'estona. Total, que m'ho he repensat i avui, en llevar-me i baixar a recepció m'he desdit i avui tornaré a dormir a Madrid, marxant demà, tant bon punt em llevi, cap a casa fent altra cop els sis-cents quilòmetres de carretera... Per tant, quan arribi al hotel aquesta tarda podré tornar a sortir a córrer pel Retiro, com dimarts.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario