viernes, enero 7

CANVIANT DE RUTINA…


Com que, de vegades, els divendres “me columpio” i finalment trobo alguna excusa per no sortir a córrer amb els companys del club, avui m’he conjurat amb mi mateix perquè no em passés. I el que he fet ha estat sortir corrent des de casa fins al club (que són 2,7 quilòmetres); en arribar, he fet 10 quilòmetres en bici a ritme suau i he esperat fins a tres quarts de set per sortit a córrer amb la colla en direcció cap a casa meva. Finalment, “la colla” avui ha quedat en “colleta”: l’Albert, en Xavi i jo. Hem sortit del club en direcció a la Creu de Pedralbes (crec), però jo els he deixat en arribar al pas soterrani de sota de la rotonda prèvia la Col·legi Alemany; ells han continuat i jo ja he torçat cap a casa (uns altres 2,7). I les sensacions amb les meves noves Brooks d’ahir no van ser “flor d’un dia”: van de luxe !.
El proper dissabte hi ha una sortida en bici de la secció “triatleros” del Tribanda; els he dit que els faré de suport amb la moto (i així, de pas, podrem tenir vídeos d’aquesta primera sortida en bici del equip per entrenar...).

Comptaquilòmetres: 76 (...que serà C.C. a partir d’ara).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario