miércoles, enero 26

ENCUENTROS EN LA TERCERA FASE …


1ª fase… córrer,
2ª fase… dolor,
3ª fase... córrer amb dolor.

I això és el que he provat de fer aquest vespre al club; m’he pujat a la cinta amb la lleugera molèstia habitual, he començat a córrer... i ha anat despertant el dolor a la natja (ara ja sé segur que és cosa del “piramidal”). He fet un total de 6 quilòmetres: 5 a ritme 5:00 i el darrer, forçant, a 4:16. Puc córrer gaire bé "normal" tot i amb aquesta molèstia, que és però més intensa després en fred, un cop ja he acabat i m’he dutxat i ha passat una bona estona, com ara mateix. Però em passarà, ara ja ho sé (hauré d’estirar més el “piramidal”, està clar).
El Madrid va guanyant “a can Sevilla”, i jo me’n vaig cap el Camp Nou a veure el partit d’anada de la eliminatòria de Copa amb l’Almeria.

(C.Q.  161  : en 17 dies, 86 bici  i 75 corrent); a partir de demà: 161-17-86-75.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario