sábado, enero 22

I ESTAVA PENSANT JO . . .

... demà al matí quan em llevi em farà mal l’esquena o no ?. És tota una incògnita, perquè avui no he tingut gens de molèsties, com si rés no hagués passat en tota la setmana... però tot sigui que arranqui a córrer i als 300 metres, zas! latigazo altra cop. Això sense comptar que no he corregut ni un sol metre des de divendres passat (demà ja farà 9 dies) i no és, per descomptat, la millor de les situacions per arrancar a córrer en un matí que -a sobre- s’espera fred de collons. Hauré de “rescatar” la genial i estupenda tèrmica noruega que vaig dur a la Marató de Donosti i, possiblement, també el stop-win negre (però sense les mànigues); tot dependrà finalment del fred real que faci, perquè m’angoixa molt l’excés de roba per córrer: prefereixo passar fred els primers 500-700 metres, que arrossegar massa roba posada després durant tota l’estona.
Si tot va bé, anirem per marca ( ole tus güevos, Txabi !... 47:30); o si més no, a millorar els 49:47 de l’any passat... o en el pitjor dels casos, acabar-la; però si tinc molèsties lleus, li faré de “llebre” a la Belén per tractar de que pugui assolir els seus “màgics i somiats” 55:00 (que jo crec que pot) i ho faré acompanyat d’en Per i la Mireia, que ells segur que també “llebregerant”. I en principi haig de coincidir també amb en Gonzalo, el meu company de seient a tribuna de can Barça, perquè està preparant-se per la Marató del 6 de març (no només farà la cursa, sinó que sortirà corrent des de casa seva -a Les Corts- fins a la línea de sortida, farà la cursa i tornarà també corrent fins a casa).
Veurem què ens depara el matí de diumenge !. De moment, me’n vaig a can Barça a veure al partit contra el Racing, el primer de la segona volta (que, com sigui com la primera, no donarem a l'abast per a pitets...).
Siau !.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario