viernes, enero 28

MOURE UNA MICA LES CAMES . . .


Divendres previ de cursa, encara que d’aquesta cursa (la Mitja Marató de Barcelona) només en correré una mica més d’un terç (7,900 quilòmetres); així que avui tocava moure una mica les cames i estirar, i això és el que he fet cap allà les set del vespre al club: com que estava plovent, he fet 10 quilòmetres en bici a molt bon ritme -tant de rapidesa com de resistència de pedaleig- i he acabat amb una bona sessió d’estiraments, amb especial atenció al piramidal.

Diumenge, apart de fer fred, té tota la pinta de que farà un dia gris i plujós; l’any passat ja em vaig fotre de fred per culpa de calcular malament el temps d’arribada d’en Pau i la Carolina fins on jo m’havia d’enganxar amb ells per acabar la Mitja. I aquest any sembla que, a sobre, també em mullaré tot esperant en Per i la Mireia (la pluja i les maratons semblen ser dos elements inseparables en el meu cas...). I a sobre demà dissabte me n’aniré a dormir tard, perquè anem a veure el partit Hércules-Barça a casa d’en Nacho i la Carolina que està -casualment- molt, molt a prop de on, l’endemà, m’hauré d’incorporar a la Mitja Marató de Barcelona.

C.Q.  171 (18-96-75)
.

1 comentario:

  1. Txabi, esta tarde me reúno con Mireia para planificar la cursa. Te llamaré después para quedar en la hora a reunirnos.

    ResponderEliminar