lunes, enero 10

DOS TERÇOS...


... per sota del que és permès.

Ahir per la tarda, cap a quarts de cinc, vaig patir “una clásica encerrona” de la Guàrdia Urbana de Barcelona. Anava jo pel carrer Sant Marcos, sense possibilitat d’escapatòria i, al girar a la plaça Gala Placídia... zas ! control d’alcoholèmia “preventiu” que te crio. Veníem de dinar amb la família; per sort, feia ja una bona estona, perquè en sortir del àpat havíem aprofitat que estava tot obert per anar a donar un tomb i “fer unes compres”. El màxim permès en aire expirat ( si no ets xofer o conductor novell ) és de 0,25 mg per litre: jo vaig donar 0,08 (uff!). Mentre bufava, vaig entendre el sentit d’un cartell, “cutre” però “avisador” que vaig veure tot pasant penjat en un arbre al mateix carrer Sant Marcos, just abans de sortir a la plaça, que posava: “Control d’Alcoholèmia Recaptatori”. Com que ja no podies evitar el control un cop llegit el cartell, suposo que el que buscava aquest cartell era el donar-te l’oportunitat de poder canviar-te de seient (si és que anaves “bufat”... ) i que conduís un “sobrio” abans de topar-te de cara amb la Guàrdia Urbana.
Gràcies, fos qui fos l’autor del cartell.
. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario