martes, febrero 22

I AVUI, 20 QUILÒMETRES EN BICI…

... 12
Avui, en principi, “no em tocava” anar pel club, després d’haver corregut ahir en cinta els 10 quilòmetres ( què lluny sembla que queden aquells temps en que, per córrer una cursa de 10 quilòmetres em preparava i preparava durant setmanes !); però mira, he anat per deixar-li a l'Albert el meu “frontal” (aquesta lot que es posa al front subjectada amb un elàstic, per poder córrer a les fosques o amb molt poca llum) perquè demà dimecres tenen previst la semestral sortida nocturna per muntanya. I ja que hi he anat per això m’he dit: i perquè no fas quelcom ?; així que m’he equipat, m’he pujat a la bici i he fet, en poc més de 46 minuts, aquests 20 quilòmetres a molt bon ritme i cremat 390 calories, que no va del tot malament; estiraments i cap a casa.

La Marató s’apropa ...! Tinc molt bones sensacions. A veure “si aconsegueixo no perdre el cap” durant els primers 4 o 5 quilòmetres i em sé controlar (fins el quilòmetre 8 haig d'intentar mantenir un ritme de no menys de 6:00 i, després, anar veient què tal em trobo) que la Marató es llarga, moooolt llarga...

(C.Q.  362  33-206-156)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario