miércoles, marzo 23

EN CARL I JO… VIDES PARAL·LELES ?.


Avui, al Telenotícies migdia, he sentit la noticia de que el gran Carl Lewis, recent complerts els 50 anys, s’ha proposat córrer la seva primera Marató. Ell, que confessa que en el seu moment de màxim esplendor com atleta, el màxim que va arribar a córrer van ser 6 quilòmetres ! (i que “les seves sèries” eren d'un màxim de 500 metres...).
Ell ho provarà als 50 anys; i comentava en el reportatge que sap que, quan acabi, li preguntaran: en quin temps l'has fet ?. I ell diu que els contestarà: Temps ?, i què més dona, l’he acabat !.
I és que aquest va ser també el meu únic objectiu a la Marató de Berlín: acabar-la. Però confesso que, des d’aquest migdia, tinc la morbosa curiositat de saber en quin temps la farà. Ell, atleta d’élite, el millor entre els millors durant gaire bé una dècada, correrà la seva primera marató als 50 anys; sense haver corregut mai abans més de 10 quilòmetres seguits, jo la vaig córrer, i acabar, plovent i amb un fred de collons, amb més de 53 anys, i en un més que honrós temps de 4:13.

Curiositat, només tinc curiositat... (però segur que el paio baixa de 3:40).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario