miércoles, marzo 23

EXERCICI DE BRAÇOS

Soc un paio de paraula; i si ahir vaig dir que avui em tocava fer exercicis de reforçament de braços, a fe que avui els he fet. Però els he fet... "amb la seva variant colze". M’explico.

Pel meu aniversari, els companys del despatx em van regalar “una cata de cervesa” (van estar en un tris de fer-ho de “cata de gin-tònic”, però finalment, no...). I avui, per anar-me “entrenant” me n’he anat amb la Sara i el Diego a un lloc a Badalona, a prop del despatx, on tenen més de 300 varietats de cervesa. I allà he fet avui els meus “exercicis de colze”, aixecant les dues grans gerres de cervesa belga (no em pregunteu el nom, perquè el paio de la tasca en qüestió m’ha fotut un rotllo increïble per a cadascuna d’elles que, amb el que menys m’he quedat, ha estat en el nom); però que estaven bones, bones, bones...

Hauré de tornar-hi, perquè avui només he fet “l’exercici de colze” amb el braç esquerra, i hauré de “practicar” amb el braç dret, per tal de no anar descompensat...

Ah! la “cata de regal” és el 14 d’abril, aniversari de la República; ja us ho explicaré.

No hay comentarios:

Publicar un comentario