martes, marzo 29

SI AVUI ÉS DIMARTS… TOCAVA SOFTRÀQUET

Tot i que inicialment no era el que estava previst, ja que tenia una “jornada” al Col·legi d’Advocats de Barcelona a la que hi venia de ponent el Subdirector de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, al que conec des de fa força temps; encara recordo la meva darrera estada a Madrid, quan em vaig presentar -sense avisar- a l’Agència; volia saludar-lo i no se’m va ocorre altra cosa (ja em coneixeu per aquestes coses) que dir-li per telèfon a la seva secre (des del “garito” del guarda de seguretat):
- Soy Xavier Albert, de Logic Data Consulting, de Barcelona; por favor, dígale al Subdirector que soy su coartada para bajarse a fumar un cigarrillo aquí abajo en la calle....
i el paio, més content que un “xinxo”, va baixar a fumar-se una cigarreta a baix a l’acera, davant l’entra de la AEPD !. Varem xerrar una estona i vaig aprofitar per tornar-li a agrair el que, el darrer cop que vaig estar a Madrid -també sense avisar-lo- tingués uns minuts per mi i m’ensenyés la seu de l’AEPD, que està en un palauet senyorial al barri de Salamanca que déu n’hi do...
Avui, com sempre, ha fet una bona ponència, que s’ha allargat, però, més del que estava previst; per tant, anava justet per arribar al aeroport per retornar a Madrid; i què és el que he fet ? doncs dur-lo jo amb cotxe, i així poder xerrar una estona més -mano a mano- de temes de Protecció de Dades (i, de pas, saltar-me la segona part de la “jornada”...).

Així que, sense estar previst, he pogut anar pel club a fer unes partidetes; i mira que m’havia promès a mi mateix “no passar-me”... però al final he jugat 9 partits, entre els que fet amb la Susana i la Mercedes.
L’esquena em fot mal... però em fot mal jugui o no jugui, faci exercici o no en faci; així que passo d’ella i vaig a la meva.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario