lunes, mayo 9

CANVI D'HÀBIT...


Sí, perquè avui per primer cop, després de més de 5 anys, no m'he dutxat a la primera de les dutxes entrant a ma dreta. No em pregunteu el perquè, però des del primer dia en que vaig trepitjar el vestuari m'he dutxat sempre, sempre, en aquesta mateixa dutxa... fins avui. I, perquè ? (cony, ja semblo en “Llourinho”): doncs perquè l'escarxofa “raja malament” i no et pots dutxar en condicions de caiguda d'aigua continua; ja estava així la setmana passada, però avui ja me n'he cansat i per primer cop després de tants anys no m'he dutxat “on sempre”. Això de dutxar-se sempre al mateix lloc ho farà tothom, o és que jo soc un paio pintoresc ?.
Aquesta nova dutxa s'ha endut per davant tota la suor provocada per 5 quilòmetres corrent a la cinta (2 a 5:27, 2 a 5:00 i 1 a 4:36, una mitja de 5:08) durant 25:40 i cremant 430 calories. Ho sento, però no em cansaré de dir que a la sala fot calor, moooolta calor.

Dimecres tinc festa i ho “celebraré” amb una sortideta en moto; té tots els números el anar-me'n fins a Colliure, anant i tornant per Port Bou i la seva revirada carretera. No sé, ja veurem (perquè haig d'estar de tornada a Barcelona a les cinc com a molt tard).

(C.Q.  652  70-371-281)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario