miércoles, mayo 18

UNA CURSA “PRIVÉE” DE 10 QUILÒMETRES...


Avui, última sessió “indoor” de la setmana, rematada corrent, a la cinta, 10 quilòmetres:
3  a  6:00  -  3  a  5:27  -  3,750  a  5:00   i “esprintant” els darrers 250 metres  a  4:36.
No està gens malament; i és que, des de dimarts passat, he fet:
   - Dimarts, 10 quilòmetres corrent.
   - Dijous, 5 quilòmetres corrent.
   - Diumenge, 20 quilòmetres en bici.
   - Dilluns, 6 quilòmetres corrent.
   - Dimarts, 20 quilòmetres en bici.
   ...i avui dimecres “rematant-ho” amb aquests altres 10 quilòmetres corrent (i cremant 870 calories en 54:20 minuts).
Total, en sis sessions “indoor” (no vaig fer rés ni dimecres, ni divendres ni dissabte passat) he fet 71 quilòmetres.
Des de primers de gener he fet ja 723 quilòmetres, en 76 sessions: 411 quilòmetres en bici i  312 quilòmetres corrent (entre entrenaments, curses i algunes sortides per fora).
Doncs... vaya con el “agüelo” !.
Avui, seguint amb la meva falta de criteri habitual, havia arribat al club amb la intenció de, només, fer exercicis de reforçament de cames; mentre em canviava m'he dit: va, corre una mica; mentre pujava per les escales ho he canviat per un: reforçament de cames, reforçament de cames... Quan m'he pujat finalment a la cinta estava decidit a fer 10 quilòmetres, però “al meu ritme cansino de marató” (a 6:00). Però ja un cop dalt he acabat fent aquests 10 quilòmetres en sèries de 3 quilòmetres, d'acord que no gaire ràpides, però sí “in crescendo” i a sobre, “xulo” que és un, fotent els 250 metres finals a un ritme de 4:36. Ni cal que us digui cóm ha acabat avui de xopa la roba...

Demà i divendres (crec) que descansaré i dissabte sortiré a córrer “por ahí” (gaire bé amb tota seguretat, per la Diagonal). I (crec) que ho faré estrenant el “tritraje Tribanda, a veure què tal s'hi corre amb ell.

(C.Q.  723  76-411-312)
,

1 comentario:

  1. Si córrer bé amb el tri-traje! hehehe
    Tot i que el primer dia m'hi vaig trobar una mica estrany perquè mai abans me n'havia posat cap (la cremallera se'n va anar avall a les primeres de canvi... xD).
    Ara ja hi estic una mica més avituat.

    I demà, possiblement, m'el tornaré a posar per entrenar :D

    Albert Plans

    ResponderEliminar