domingo, julio 10

TORNANT A FER “LA CABRA”…


Sí, perquè ahir vaig tornar a fer la pujada fins al Santuari de Puig - l’Agulla des de Sant Julià de Vilatorta… o al menys aquesta era la meva intenció; perquè amb el que no comptava, o no sabia més ben dit, era que ja havien començat les obres del desdoblament del Eix Transversal.
Vaig sortir ja cap el tard, encara que amb força sol. Començo a pujar, pujar... i en arribar al pas per on, des de sempre, és passava per sobre l’Eix Transversal per encarar ja la carena... zas !, tallat per les obres: impossible passar a l’altra banda. Vaig intentar recular una mica, paral·lel a la tanca de les obres per veure si, des de més a baix és podia passar, però no; així que vaig tornar passes enrere; però en lloc de tornar per on havia pujat, vaig desviar-me cap a La Font de la Riera i, des d’allà, per la carretera fins a Sant Julià.
Està clar que aquest estiu, si vull pujar fins el santuari, hauré de fer servir dues variants: o bé anar per la carretera de Vilalleons fins que aquesta passa per sobre l’Eix i llavors agafar qualsevol trencall a mà esquerra, per anar a buscar la carena, o be anar per la Font de la Riera, trencant a ma esquerra i pujar i pujar fins arribar al trencall de la carena, a l'altra banda del Eix; en ambdós casos, son trajectes que m’agraden menys que el que, any rere any, he estat fent però... esto es lo que hay, perquè no te pinta de que facin cap pontet per on jo abans creuava per sobre l’Eix. I és que aquestes pujades i baixades del santuari em van molt i molt bé per reforçar cames.

(C.Q.  929  101-478-451)  
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario