miércoles, julio 20

UNS ALTRES 10 QUILÒMETRES


Avui, sincerament, he arribat al club sense ni idea del què pensava fer; i quan em passa això ja em veig, de sobte, trotant dalt la cinta. I un cop allà dalt, el de sempre:
- faràs una “cursa de fons”, a ritme lent...
- no, faràs una altra sèrie ràpida...
- no, no, faràs un mix...
- no correràs més de 5 quilòmetres avui, que divendres tens natació...
(semblava el mateix Francisco Camps, el valencianet, decidint si marxava o no, si és declarava culpable o no... un mar de dubtes).
Així que, finalment i sobre la marxa, he anat decidint el què fer: he començat a córrer a ritme suau (6:00), amb la intenció de fer-ne 2 a 6:00, 2 a 5:27, 2 a 5:00... però ho he anat variant a mida que corria, pensant:
-“fes-ne 5 de seguits sense variar aquest ritme de 6:00 i després fes-ne 2 a  5:27, 2 a 5:00, i acabant amb un darrer quilòmetre a 4:36”...
Ná de ná. El que he fet finalment han estat aquests 10 quilòmetres: 7 quilòmetres, del tirón, ”a ritme marató de 6:00”, seguits de 2 quilòmetres a 5:27 i per acabar amb un darrer quilòmetre a 5:00. Tot això cremant 880 calories (quina suada !) en 58:00 minuts clavats. Per cert, torno a entrenar amb música, amb el mini-iPod blau que li vaig comprar a Marco “de second hand”, en substitució del meu que “em va volar”.
Espero que aquests 10 quilòmetres d’avui no em passin factura divendres a la competició 100x100 de natació. I parlant de natació: el meu petit, però merescut homenatge a Andrea Fuentes (fins ara, injustament, sempre a l'ombra de la gran Gemma Mengual). 

(C.Q. 975  106-493-482....   apropant-me cada cop més als 1.000 quilòmetres fets -correguts o pedalats- en el que va d’any !).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario