lunes, agosto 29

AI BÓ, AI BÓ…

Doncs sí, com els nans del conte, avui he tornat a la feina tot cantant. El cel, solidaritzant-se amb mi, s’ha posat a plorar aquest matí (fet que ha motivat que tingués que agafar el cotxe, amb el què m'agrada !). Els primers 90 minuts a la feina me’ls he passat obrint, llegint, contestant, tancant, desant i/o esborrant correus electrònics que m'han anat arribant durant les vacances (això que tots, tots ells, ja els havia llegit -i contestat fins i tot alguns d’ells- des de la blackberry... així que, feina doble!). En sortir de casa d’un client a quarts de tres, m’he fotut una hamburguesa en una cafeteria al costat de F. Macià i he esperat a que sortís la Marta de la feina per portar-la fins a casa (passant abans pel súper, per poder emplenar la despensa de casa, buida i amb tranyines després de tants dies fora).  
A un quart de cinc ja era al club, però sense saber ben bé què fer; finalment, m’he decidit per pujar a la bici i fer 16 quilòmetres -en poc més de 42 minuts- cremant unes bones i molt necessàries 312 calories i rematant-t’ho tot amb una llarga sessió d’estiraments. Torno a estar en 81 quilos i hauriem "de deixar-ho" en 78-79... n'hi ha dos i mig que no sé ben bé què coi hi foten aqui, però que els noto al córrer).
D’aquí a una estona me’n vaig cap a can Barça per veure -i gaudir- del primer partit de la temporada de futbol, la quarta ja d’en Pep i d’aquesta generació irrepetible de jugadors; què lluny queda aquell primer Pep-partit, perdut, a casa del Numància la primera Pep-temporada, i amb els ais i uis de molts culés ! (entre ells, jo, mai me n’he amagat... i mira tu com ha acabat el tema: 12 de 15 títols guanyats !).

6 dies, només, per la  M M S  (Mitja Marató de Sabadell) amb un temps personal a batre de 1:50:04 (però sense gens de pressió, que només estem començant la temporada...).
(C.Q.  1.106  120-534-572)

No hay comentarios:

Publicar un comentario