jueves, agosto 4

PERQUÈ NO TOT HA DE SER CÓRRER…

…. d’aquí a una estona :
JAM SESSION CARIBEÑA
Organitzada/liada per l’Esteve al antic "Zacarías de Calvo Sotelo" (l'actual Francesc Macià). La convocatòria és a les 20,30 així que em queda molt poca estoneta.

I parlant de córrer, una reflexió.
Avui, després d'estar una estona llegint a la piscina del Club, m'he tornat a pujar a la cinta (poc abans de les cinc de la tarda); evidentment, no hi havia ningú a la sala de fitness. I he acabat fent els meus ja habituals 10 quilòmetres, una mica més ràpids, inclús, que els de dimarts passat, perquè els d'avui els he fet en 56 minuts clavats, i cremant (i suant de valent) 876 calories. El ritme ha estat:
5 quilòmetres a 6:003 a 5:271 a 5:00 i un darrer quilòmetre a  4:36.
I és sobre això del que volia reflexionar: 10 quilòmetres.
Fins fa no gaire, aquesta era una distància “només de curses”, distància per la que em preparava a fons setmanes abans de cadascuna d'elles (Bombers, Nassos, Mercè, Jean Bouin...); ara, en canvi, comença a ser la meva distància habitual d’entrenament. I és que pujar a la cinta per fer 5 quilòmetres em sembla poc més que ridícul, i fer-ne 7... escàs. M’he "plantat" en aquests 10 quilòmetres per sessió i, a sobre, accelerant el ritme en els dos quilòmetres finals, i d’aquí ja no em moc des de fa un grapat de dies. Cóm són les coses, no ?.
Altra tema és quan pujo a la cinta pel que jo en dic “fer sèries ràpides” (entrenament “qualitatiu” que diu l’Albert) a ritmes de 5:00, 4:36 i, sobre tot, a 4:16; aquí sí que puc fer només -i amb la cara ben alta5 quilòmetres, perquè és forzar molt el meu ritme normal habitual. Però si haig de fer una tirada al que jo en dic "a ritme marató" (de 6:00 ó 5:27)... què menys que fer-ne 10, no ?.  Pues eso.

Oficialment, des de dos quarts de tres de la tarda d'avui dijous, estic de vacances !. Les entrades al blog, a partir d’avui, seran menys freqüents i espaiades (recordeu que la zona de Sant Julià és un “forat negre de les telecomunicacions”).
(C.Q.  1.024  111-503-521)

No hay comentarios:

Publicar un comentario