viernes, noviembre 25

QUAN UN AMIC SE’N VA…

Fa una estona, revisant el meu perfil a Linked-In, m’ha aparegut entre els meus contactes el d’un company del despatx que ens va deixar fa molts pocs dies, molt jove, 31 anys. Apart de la sorpresa inicial en comprovar -cosa que jo desconeixia- que el dos varem néixer el mateix dia (... però jo 23 anys abans) m’ha vingut al cap un neguit:

què fer amb les dades d’aquells amics, companys, coneguts, que ens han deixat... ?
perquè els continuem tenint -a molts d'ells- al Outlook professional del despatx, a Hotmail, a GMail, a la Blackberry, a Facebook, a Twitter... i tenim -possiblement- el seu blog entre els nostres “Favoritos” a Internet.
Casualment, fins ahir al vespre vaig tenir guardada -en el registre de trucades de la meva Blackberry- la seva darrera trucada. Però no sé, se’m fa dur, estrany, “fer-lo desaparèixer” efectivament del tot, esborrar-lo.
No sé... ja hi pensaré demà; o no.

1 comentario:

  1. Una possibilitat és comprar-se un usb i omplir-lo amb tots els missatges i documents relacionats amb ell i desa-ho junt amb una foto del difunt. Una vegada fet això esborrar-ho tot de l'ordinador o la blackberry.

    ResponderEliminar