lunes, enero 23

TOCAT…


Amb gens de cansament per la cursa d’ahir, avui m’he plantat al club per fer l’habitual “jornada de recuperació activa post cursa”. Han estat 10 quilòmetres en bici en 26:00. El que no he pogut fer és córrer perquè la punxada al soleu esquerra continua ben present i dolorosa; crec que hi ha quelcom "tocat, esberlat", hi ha quelcom que no va a les fibres -possiblement una mini-micro-ruptura de fibres- perquè em fa mal al córrer (i en baixar escales). Tal com tinc plantejada la setmana, em tocarà descansar i m’anirà be: dimarts intentaré jugar una estona a soft-ràquet (depèn de cóm respongui la cama); dimecres hi ha mega-partit de Copa del seu rei al Estadi i no hi aniré ( ...al club vull dir, és clar); dijous estic a Andorra tot el dia; i divendres i dissabte faré repòs, a veure si la cosa s’alleuja i puc sortir a córrer per Collcerola diumenge.
Tema Pepe: “de fora vindran que la baieta per la cara et passaran i t’avergonyiran i quedaràs ben retratat”: perquè després de gaire bé una setmana de la “Pepada”, ningú ha mogut ni un dit davant d’unes imatges que han vist un i mil cops tot el món; ahir, en canvi, un jugador del Manchester City, Mario Balotelli,va trepitjar a un jugador caigut al terra  (veure imatges al enllaç)  i no han passat ni 24 hores i ja han actuat d’ofici (s’estima que li cauran entre 4 i 5 partits). El nostre “Juez único” encara s’està pensant si actuar o no... a què espera ?. És patètic !.   

(C.Q.  68  8-30-38)

No hay comentarios:

Publicar un comentario