lunes, febrero 20

Quina il·lusió...


… em fa poder córrer la Mitja Marató de Barcelona del proper diumenge !. No us ho podeu ni imaginar. No la he fet mai; bé, matitzem-ho això:
L’any 2010 vaig córrer la meitat de la Marató de Barcelona; perquè després de veure la sortida dels companys a Plaça Espanya, me’n vaig anar en metro fins a la cruïlla del carrer Felip II amb Avda. Meridiana, que era el punt exacte de pas de la mitja marató per aquells que la corrien sencera; i d’allà me’n vaig anar, corrent, fins a Plaça Espanya, completant mitja marató, la segona part de la Marató de Barcelona... així que, “d’alguna manera”, sí que ja he corregut la mitja marató de Barcelona (sense comptar, apart, que a la Marató del 2011 -i abans de “petar”- vaig completar 30 quilòmetres, que és més que una mitja marató); però, és clar... no és el mateix. Aquest diumenge, sí; aquest diumenge “la faré com cal”: sortint des de l’Arc del Triomf i tornant fins a l’Arc de Triomf altra cop. I m’agradaria poder fer-ho, amb cap, però per sota de 1:50:00.
Aquest és el repte:   1:49:00... som-hi !.

Avui, amb els quàdriceps un pel “trinxats” per la cursa d’ahir, he anat al club a fer l’habitual “recuperació activa post cursa”: uns altres 10 quilòmetres a bon ritme, però amb bici, i una llarga i intensa sessió d’estiraments.
Li he preguntat a l’Albert que què feia jo aquesta setmana per poder arribar bé a diumenge; el seu consell ha estat:
- córrer demà 10 quilòmetres, dimecres fer una mica de bici, dijous 4 ó 5 sèries de 1.000 corrent a un ritme més o menys de mitja marató (5:20-5:15) i dijous i divendres descansar, o a anar a fer una mica de bici suau.
Però per a mi em sembla molt, que em conec i arribaré fos. Així que crec que demà correré una mica pels voltants de casa (4-5 quilòmetres), dimecres, sí, una mica de bici al club, i dijous correré molt suau altra cop una estona pels voltants de casa. Crec que amb això ja aniré bé. Perquè, repeteixo...
"¡ quina il·lusió em fa poder córrer la Mitja Marató de Barcelona del proper diumenge !"
 
(C.Q.  164  18-95-69)

2 comentarios: