miércoles, abril 18

El que té de bo...


... no saber respirar pel nas (com és el meu cas) és que, quan estàs constipat (com jo ho estic) no et molesta el fet d'estar “amb el nas taponat” i pots córrer com si rés, no t'afecte. Però, després de 3 dies en el dique seco, no creia pas que me'n sortís tant bé.

La "nazarena" per la Cursa dels Bombers
de diumenge, amb la pulsera de sub-48.
(sembla blava, però és lila-lila-lila...)
No he sortit a córrer amb la colla, tot i ser dimecres, perquè no em veia amb forces. Així que, sense cap objectiu prefixat en el moment d'arrancar, m'he pujat a la cinta per provar-me: uns primers 5 quilòmetres a ritme suau (6:00), per acabar fent 500 metres a 5:00 i uns darrers 500 metres finals a 4:16 . Total, una cremada de 530 calories en aquests 6 quilòmetres en 34:38.
Bé, Txabi !.

Avui m'he sentit tot el dia com el personatge d'aquell poema d'en Machado:
-“... pensando en su olivar al cielo mira, con ojo inquieto si la lluvia tarda...”.
I és que els dies amenaçadors de pluja, o aquells en que ha plogut al vespre i ha deixat els carrers molls i el cel encapotat, gris i fosc quan et lleves -com el d'avui- són tot un dilema pels motoristes com jo. Però finalment he decidit agafar la moto en lloc del cotxe, tot i els núvols i la fresqueta que fotia. I, un cop al despatx, durant tot el matí he anat mirant de reüll per la finestra, veient com s'anava enfosquint més i més el cel (cap el migdia havia de sortir per anar a xerrar amb un proveïdor); “the big Murphy” ha fet acte de presència en plena Ronda Litoral als 4 minuts de pujar a la moto: pluja !. Mig xop, de cames sobre tot, he fet l'entrevista, amb la sort de que -en sortir- hi ha hagut una lleu treva. I aquí m'ha tocat tornar a decidir: anar a casa a cambiar de montura, o jugar-me-la continuant anant en moto, que és el que finalment he fet, no sense deixar -però- de mirar el cel “...con ojo inquieto si la lluvia tarda”. A mitja tarda fins i tot fotia sol.

S'ha acabat fa una estona el Chelsea-Barça amb, sincerament, una injusta derrota (1-0); per tant, el proper dimarts toca èpica, toca “remuntada”...  Si és que ens va la marxa !.
I dissabte... el Madriz !.

(C.Q.  400  42-221-179)

No hay comentarios:

Publicar un comentario