sábado, mayo 26

Del Vela a la Mar Bella, i tornar


En aquest llarg cap de setmana “en solitari” (la Marta és a Canàries fins dilluns), avui em tocava -és clar- córrer sol, com gaire bé sempre. I, posats a córrer sol, em calia buscar un lloc on hi hagués força gent corrent i que el lloc en sí mateix s’ho valgués. Així que, tot i no estar precisament a prop de casa, me n’he anat fins a la Barceloneta per córrer a costat del mar.
M’ha sobtat no trobar-me amb gaire gent corrent pel que calia esperar. M’hi he posat gaire bé a les vuit del vespre, perquè ja fa calor, massa calor per mi per córrer; però tot i així, he suat de valent perquè el sol continuava allà dalt mentre corria els vuit quilòmetres que van des del final del Passeig de Joan de Borbó i fins al hotel Vela i d’allà fins el pavelló de la Mar Bella i tornar, sempre corrent a ran de mar, quelxom molt "californià". M’ha acabat sortint un ritme de 5:08 de promig, que no està gens malament, tenint que anar “esquivant” gent gaire bé tota l’estona (perquè corrent no hi havia gaire gent, però caminant, amb gossos i amb bici... la tira).

(C.Q.  532  57-273-259)
     

No hay comentarios:

Publicar un comentario